MAWADDAH SUIT













MINAH NAIK HAJI, JAH POIE UMRAH

“Jah tahun ni aku pegi tunaikan haji. Alhamdulillah tak sia-sia aku doa tiap malam. Dapat jugak pegi mekah”.

“Ohh yeke minah. Alhamdulillah, rezeki kau lah minah. Aku dapat poie umrah jo. Bulan haji nk dekat dh ni minah kau dh cari ke apa yg patut?”.

“Ha tu lah jah, aku nk cari baju yangg senang nk pakai kat sana. Habis semua kedai aku dh cari tak jumpa pon”.

“Aku ada jumpa satu baju ni minah. memang direka khas untuk orang yg nak pegi haji ngan umrah ni. Aku beli la jugak 3 pasang. Baju dia memang thorbaikk minah. 1 set lengkap dan kau tak payah nk gosok baju ni, takde la kau nk susah2 kat sana nanti. Lepas basuh sarung je terus.

“Wahhhhh memang design macam tu lah aku nak jahh. Aku nak beli sekarang jugak lah”.

Direka khas untuk wanita menunaikan haji dan umrah.
✔Sesuai untuk para wanita yg bekerjaya untuk memudahkan urusan harian mereka.

Kenapa perlu dapatkan MAWADDAH sekarang?

🖊Satu set lengkap (Khimar+Blouse+Palazo)
🖊Material moss crepe
🖊Tak perlu gosok
🖊Jimat masa
🖊Cutting baju loose & labuh
🖊Handcuff
🖊Senang wudhuk dan aurat terjaga
🖊Straight cutting
🖊Size XS -> 5XL

💰 HARGA ASAL RM199 💰
Harga PROMOSI : RM99

POSTAGE:✈✈✈
SEMENANJUNG RM8
SABAH/SARAWAK RM12

SIZE 4XL/5XL ADD RM5

Berminat?
Whassap 017-3215261

Post a Comment

0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...