ATISHA BLOUSE

February 11, 2019 Noor Akma 0 Comments









Terbaru, Paling Up to Date, Paling Meriah Aura penampilannya! MashaAllah, ilham dari Allah kepada Founder QAMISSQA, Ika Razak dlm menghasilkan rekaan ini sangat luar biasa kerana ianya dihasilkan dengan ‘SOUL’.
.
.
Pastinya, penampilan kali ni jelas berbeza dari segi gayanya, auranya! Tgk je dah semangat kan? Dah menegak bulu roma 
.
Dihasilkan dr material terlebih selesa, comfy. Boleh pakai dr pagi sampai malam. Rasa x nak tanggal je. Sebab BEST SGT! Tak caya cer tanya #qamissqangels. Ianya adalah SOFTED COMO CREPE. Lembut & beralun. Tak jarang & tak panas sama sekali!
.
.
Mesra Wudhuk pastinya. Ada zip yg mudah nak buka.. Memudahkan lg korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketattt & opkos senang. Cutting pulak mcm mana?
Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI QAMISSQA.. Haha.. Dijamin confirm terletak, inshaAllah!
.
.
BF FRIENDLY? Ofkos la ada! Senang korg yg baru lepas bersal!n @ pantanggg nak jalan2 dgn gayanya.. Sbb mudah nak BF kat tempat awam kan. So zip ni sgt senang dibuka!
.
.
6 warna sambutan hangat!
Setiap warna melambangkan personaliti korang. Ada hunter blue, maroon, rosepink, plum, hunter green, royal blue . Antara 6 korang suka yg mana?

Harga : RM69sm / ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...