Saturday, September 15, 2018

KEBARUNG CLASSY NAURA









✔ AVAILABLE IN SIZE S-XL - Wow! Ada 4 Pilihan saiz yg ideal S/M/L/XL. Sng la semua orang bole posing dgn classy NAURA Kebarung yg cantik ni. Cik isya tahu korg mesti nak bgaya sakan jugak kan? heheew 
.
.
✔ MATERIAL LUXURY COMO CREPE - Material kain lbh sejuk, tdk jrg, sentiasa nmpk exclusive & pling penting sng digosok. Bygkn, sis pkai NAURA Kebarung ni flowyy je, x b'peluh & selesa w'pun dh seharian pkai. Nk2 pula pkai sedondon dgn adik beradik dan mak, mmg letops la anak beranak! 
.
.
✔ MESRA MENYUSU - Ada zip kat bhgian dada. Pkai kebarung confirm laa nk longgar2 kan? hehew. So, Cik ISYA sediakan zip di bhgian depan utk memudahkan sis menyusu anak sambil bergaya dan nk salin baju pon sng tau! Tak mau susah2 tarik zip blkgg! ☺
.
.
✔ MESRA WUDUK -klau nk wuduk, sng je sis bole terus selak kt lengan tu hanya kurang dari seminit. Sng kn? P'gelangan tgn pon x nmpk uolls. 
.
.
✔ DESIGN RARE: Sumpah design sgt FRESH! Tak ada orang pkai lg design letops ni. Bygkn, lps sis pkai naura Kebarung ni confirm org pndg lbh dr 2x dan akhirnye terus jatuh cintaa nk beli juga. Sb ape? sb ianya RARE, UNIQUE & NEW! 
.
Harga : RM129sm / ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...