Monday, August 20, 2018

KEBAYA CLASSY LUNA







✔ AVAILABLE IN SIZE S-XL - Wow! Ada 4 Pilihan saiz yg ideal S/M/L/XL. Sng la semua orang bole posing dgn classy kebaya Luna yg cantik ni. Cik isya tahu korg mesti nak bgaya sakan jugak kan? hehe

✔ MATERIAL LUXURY COMO CREPE - Material kain lbh sejuk, tdk jrg, sentiasa nmpk exclusive & pling penting sng digosok. Bygkn, sis pkai KEBAYA LUNA NI CNFRM FIT elok je, x b'peluh & selesa w'pun dh seharian pkai. Nk2 pula pkai sedondon dgn adik beradik dan mak, mmg letops la anak beranak! 

✔ MESRA MENYUSU - Ada zip kat bhgian dada. Pkai kEBAYA confirm laa nk longgar2 kan? hehew. So, Cik ISYA sediakan zip di bhgian depan utk memudahkan sis menyusu anak sambil bergaya dan nk salin baju pon sng tau! Tak mau susah2 tarik zip blkgg! ☺

✔ MESRA WUDUK -klau nk wuduk, sng je sis bole terus selak kt lengan tu hanya kurang dari seminit. Sng kn? P'gelangan tgn pon x nmpk uolls. 

✔ DESIGN SONGKET TERKINI... WITH CUTTING YG GOJES XMELEKAT DIBADAN CNFRM SELESA

Harga : RM130sm / RM135ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...