Monday, August 27, 2018

DAREENA SHAWL

















====================
KEISTIMEWAAN DAREENA
====================
.
.
✅ MATERIAL PREMIUM HEAVY CHIFFON yang berkualiti tinggi membuatkan uolss selesa apabila memakai Dareena . Sesuai la dengan keadaan cuaca di malaysia ni kan. Hehe
.
.
✅ LABUH ADJUSTABLE & TIDAK JARANG. Yang suka pakai labuh , pendek sume boleh pakai. Uolss boleh adjust labuh mengikut kemahuan masing2. Paling penting tak jarang sebab ade double layer ! Depan belakang cover tau.
.
.
✅ MACHINE WASHABLE
Boleh basuh pakai mesin dan tidak koyak serta tak mudah renyuk!Dah kurang satu keje rumah kan?
.
.
✅ METAL TAG dijahitkan sekali supaya Dareena tampak lebih eksklusif .
.
.
✅ HIASAN BATU HOTFIX YANG LEBIH SHINING . Bahagian depan dihiasi dengan batu2 hotfix yang cantik , berkualiti untuk menambah seri lagi pada si pemakai gituww. Hehe
.
.
✅JIMAT MASA . Tak perlu pening2 nak pusing mana, nak pakai gaya macam mana sebab sume nye dah tersedia jahit ! Uols sarung , lilit ikut lebihan kain tu then siap !

Harga : RM80sm / RM85ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...