Thursday, February 8, 2018

JOFINA KURUNG








''cantiknya set kurung ibu anak ni.. terliur tengoknye... kan cantik kalau saya pakai macam ni dgn si kecik... 珞
.
''tengok JOFINA KURUNG ni, teringin rasanya nak pakai baju sedondon dgn si kecik.. alahaiii ''
.
''dah la nak cari baju sedondon susah! klau yg ada pulak pattern ntah pape ntah! fuuhhh.. nasib baik ada JOFINA KURUNG... tau2 je kita mmg tgah cri baju sedondon 珞''
.
-------------------------------------------------------------------
wokey! u olls mesti selalu alami situasi macam ni kan? tak pyah tipu, kami pun sama sebelum ni... 
.
tp.. bila dah dapat JOFINA KURUNG, rasa semua msalah setel! tak sabar2 nak pegi jalan pakai sedondon dgn si kecik..
.
u olls nak JOFINA KURUNG ni tak? kami nak bantu u olls setelkan masalah2 kt atas tu 
tp.... utk peringatan, stok JOFINA KURUNG terhad!
sebab apa? ianya EXCLUSIVE 
.
nak tak? meh pm kami cepaatt!! jgn lambat!
tak pasti stok bertahan berapa lamaa 
MATERIAL : PREMIUM COMO CREPE
(MUMMY SIZE : S, M, L, XL,)
(GEGIRL SIZE S M L XL: anggaran umur 1-8 )
Detail dewasa :
~ Material - Premium Como Crepe
~ (BF friendly) zip di hadapan
~ (Wudhu' friendly) zip di lengan
~ Hiasan diamond strip mewah di lengan
~ Skirt potongan duyung
~ Getah separuh, zip & hook di pinggang skirt
~ 6 warna & 4 saiz
~ Jaminan material & jahitan berkualiti
~ Pilihan warna yang menarik
Detail Kanak2 :

~ Material - Premium Como Crepe
~ Zip di belakang
~ Hiasan diamond strip mewah di lengan
~ 6 warna & 4 saiz
~ Jaminan material & jahitan berkualiti
~ Pilihan warna yang menarik
.
Proses order 3 hari bekerja
 sila ambil kira +/- 1inch dari ukuran diberi. ukur dahulu sebelum membuat pembelian
 warna adalah lari sedikit dari asal kerana faktor pengcahayaan dari kamera

❤️ jofina kurung for mummy ❤️
Harga : RM140sm / ss
*Free pos

❤️ jofina kurung for gegirl ❤️
Harga : RM70sm / 5ss
*Free pos

❤️ COMBO jofina kurung ❤️
Harga : RM200sm / ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...