Thursday, December 7, 2017

JOFINA KURUNG









Mummy & gegirl exclusive ❤️
''cantiknya set kurung ibu anak ni.. terliur tengoknye... kan cantik kalau saya pakai macam ni dgn si kecik... 🤗
.
.
.
bulan 12 banyak majlis nak kena pegi?
kenduri sedara mara?
jamuan akhir tahun ofis?
''alaaaa.... takde baju nak pakai laaaaaa 😞😞''
.
ujung2 tahun ni mesti sebok nak ke sana ke sini.. kejap org ni jemput, minggu depan dah kena ke tempat lain pulak 😅
asyik2 baju sama.. baju yg dah ada tu pulak dah ketinggalan zaman 😆
.
''tengok JOFINA KURUNG ni, teringin rasanya nak pakai baju sedondon dgn si kecik.. alahaiii 😔''
.
''dah la nak cari baju sedondon susah! klau yg ada pulak pattern ntah pape ntah! fuuhhh.. nasib baik ada JOFINA KURUNG... tau2 je kita mmg tgah cri baju sedondon 🤗''
.
—---------------------------------------------------------------—
wokey! u olls mesti selalu alami situasi macam ni kan? tak pyah tipu, kami pun sama sebelum ni... 😂
.
tp.. bila dah dapat JOFINA KURUNG, rasa semua msalah setel! tak sabar2 nak pegi jalan pakai sedondon dgn si kecik..
sekarang pantang org jemput, mesti sampai... 😂😂
.
u olls nak JOFINA KURUNG ni tak? kami nak bantu u olls setelkan masalah2 kt atas tu 😊
tp.... utk peringatan, stok JOFINA KURUNG terhad!
sebab apa? ianya EXCLUSIVE 😱😱
.
nak tak? meh pm kami cepaatt!! jgn lambat!
tak pasti stok bertahan berapa lamaa 😅

❤️ jofinakurung for mummy ❤️
Harga : RM140sm / ss
*Free pos

❤️ jofinakurung for gegirl ❤️
Harga : RM70sm / ss
*Free pos

❤️ COMBO jofinakurung ❤️
Harga : RM200sm / ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261










[STOP!] JOFINA KURUNG mummy & gegirl exclusive ❤️
''cantiknya set kurung ibu anak ni.. terliur tengoknye... kan cantik kalau saya pakai macam ni dgn si kecik... 🤗
.
.
.
bulan 12 banyak majlis nak kena pegi?
kenduri sedara mara?
jamuan akhir tahun ofis?
''alaaaa.... takde baju nak pakai laaaaaa 😞😞''
.
ujung2 tahun ni mesti sebok nak ke sana ke sini.. kejap org ni jemput, minggu depan dah kena ke tempat lain pulak 😅
asyik2 baju sama.. baju yg dah ada tu pulak dah ketinggalan zaman 😆
.
''tengok JOFINA KURUNG ni, teringin rasanya nak pakai baju sedondon dgn si kecik.. alahaiii 😔''
.
''dah la nak cari baju sedondon susah! klau yg ada pulak pattern ntah pape ntah! fuuhhh.. nasib baik ada JOFINA KURUNG... tau2 je kita mmg tgah cri baju sedondon 🤗''
.
—---------------------------------------------------------------—
wokey! u olls mesti selalu alami situasi macam ni kan? tak pyah tipu, kami pun sama sebelum ni... 😂
.
tp.. bila dah dapat JOFINA KURUNG, rasa semua msalah setel! tak sabar2 nak pegi jalan pakai sedondon dgn si kecik..
sekarang pantang org jemput, mesti sampai... 😂😂
.
u olls nak JOFINA KURUNG ni tak? kami nak bantu u olls setelkan masalah2 kt atas tu 😊
tp.... utk peringatan, stok JOFINA KURUNG terhad!
sebab apa? ianya EXCLUSIVE 😱😱
.
nak tak? meh pm kami cepaatt!! jgn lambat!
tak pasti stok bertahan berapa lamaa 😅
.
❤️ jofinakurung for mummy ❤️
AGENT PRICE : RM 125 (free pos)
MARKET PRICE (suggestion) : RM 140
.
❤️ jofinakurung for gegirl ❤️
AGENT PRICE : RM 65 (free pos)
MARKET PRICE (suggestion) : RM 70
.
❤️ COMBO jofinakurung ❤️
AGENT PRICE : RM 180(free pos)
MARKET PRICE (suggestion) : RM 200 ke atas

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...