Friday, November 17, 2017

KURUNG SURI









Uolsss..!

Tak lama lagi cuti sekolah kan
Banyak lah kenduri kendara!

Ada yang adik beradik kawen..kawan kawen..anak kawen..sepupu kawen…banyak lah tempat kenduri nak kene hadir

Ada jugak yang nak kene jadi bridesmaid!

Jom beli baju baru..tak kan nak pakai baju yang sama je sis!..penting tau sis pakai baju Nampak cantik dan lain2 dari yang lain..

sb kenangan seumur hidup bila cerita pasal kenduri kawen ni!

Nanti kan banyak gmbr selfie dengan pengantin!

Lagipun Cuaca panas skrg..pakai baju coton lah pilihan terbaik..!!

Untuk pengetahuan sis:

*Baju ni material cotton
*Ada dat depan belakang(kasi efek kurus ni sis)
*Ada zip sorok belakang
*Kain mermaid
*corak songket yang tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas

Best kan!Apa tunggu lagi sis harga pun murah sgt ni

Harga : RM110sm / RM115ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...