Monday, November 13, 2017

BLOUSE DEBUNGA





9 KELEBIHAN BLOUSE BEBUNGA yg CUN ini !

1. Zip di tgn (senang amik wudhuk, senang buat keje) 

2. Zip di dada (senang susukan anak)

3. Zip di sisi kiri (klu uolss perasan, kdg kan ade baju, bila kite sarung, sangkut kat lengan, ni slalu jd dkt baju yg ade body sikit/byk. haa, baju ni xde masalah tu lg tau, senang lah nk sarungkan baju lps ni, Xpyh tahan nafas, xpyh tahan sakit kat lengan. laju je siap๐Ÿ˜)

4. Belahan di kedua sisi baju (Body berisi ni kan punggung comel.. fungsi belahan ni utk mudahkan kite bgerak taw, nk besilat pon senang๐Ÿ˜œ) 

5.Ade span di bahu ๐Ÿ˜( kemas dan elegant ๐Ÿ˜ btl2 nampak kelass)

6. Ade dart blkg baju ๐Ÿ˜ฑ (body akan nampak lebih kurus dr biasa๐Ÿ˜)

7. Labuh menutup punggung

8. Corak bunga yg timbul smpai rase macam nk petik2 je๐Ÿ˜ cantekk giloss



9. Material moss crepe yg berat dan SEDAP PAKAI. 

Harga : RM70sm / RM75ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...