Monday, November 13, 2017

BLOUSE DEBUNGA





9 KELEBIHAN BLOUSE BEBUNGA yg CUN ini !

1. Zip di tgn (senang amik wudhuk, senang buat keje) 

2. Zip di dada (senang susukan anak)

3. Zip di sisi kiri (klu uolss perasan, kdg kan ade baju, bila kite sarung, sangkut kat lengan, ni slalu jd dkt baju yg ade body sikit/byk. haa, baju ni xde masalah tu lg tau, senang lah nk sarungkan baju lps ni, Xpyh tahan nafas, xpyh tahan sakit kat lengan. laju je siap😍)

4. Belahan di kedua sisi baju (Body berisi ni kan punggung comel.. fungsi belahan ni utk mudahkan kite bgerak taw, nk besilat pon senang😜) 

5.Ade span di bahu 😍( kemas dan elegant 😍 btl2 nampak kelass)

6. Ade dart blkg baju 😱 (body akan nampak lebih kurus dr biasa😍)

7. Labuh menutup punggung

8. Corak bunga yg timbul smpai rase macam nk petik2 je😍 cantekk giloss



9. Material moss crepe yg berat dan SEDAP PAKAI. 

Harga : RM70sm / RM75ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...