Friday, October 13, 2017

LOFFA SUIT BY QAMISSQA







✔ DIPERBUAT DRPD MATERIAL PRINTED COMO CREPE - dgr namanya sudah rasa unik, dijamin berkualiti tinggi.. Dgn alunan materialnya yang memikat jiwa wanita ! Tak panas, sgt selesa.. Tak rasa melekit ! Blh pakai dr pg smpai mlm tau.. 
.
.
✔ DIHIASI DGN CORAK RANTING YG "RARE" - X lengkap rasanya kalau x hiaskan corak yg best2 utk uol! Corak ni susah ditemui tau.. 
.
.
✔ POTONGAN "CUTTING" YG TERLETAK PD BDN SI EMPUNYA - Kepakaran QAMISSQA adalah menghasilkan outfit yg sgt menarik, sarung je terus WOW ! Cantik gilerr.. Uols mst suka.. Smpai kwn2 opis puji2 uols tau..
.
.
✔ NURSING FRIENDLY - Kak Fira faham ramai mummies2 nak bergaya juga g keja, kalau yg bresfeed mummy pun sesuai gayakan.. Jd jgn risau! Ada zip di bahagian dada untuk mudahkan pergerakan mummies2.. 
.
.
✔ 8 WARNA CANTIK & LETUPS - Ada banyak pilihan warna lawa lawa giler.. Dh ramai sgt ni WhatsApp Kak Fira nk orderr.. Terpandangkan corak nye saja dh RAMBANG MATA ! 
.
.
✔ TERDAPAT DALAM SAIZ S HINGGA XXL - Dr semolek2 gadis smpai ke hot mummies pun boleh bergaya tau g keja.. SO SWEET uol 😉 
.
.
✔ WUDHUK FRIENDLY - Kalau baju yang takde butang kan susah nak selak..nak ambil wudhuk pun rimas je..Ketat nak tarik smpai ke siku...Ni haa ada butang dah jadi senang utk uol..

Harga : RM119sm / ss
*Free pos

Berminat?
Whassap 017-3215261

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...